هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

شاپور یاوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال بسیار دشوار بود زیرا لیگ خیلی فشرده برگزار شد.

وی اظهار داشت: تیم ما و مهرام تهران از همان ابتدا خود را از مدعیان جدی قهرمانی نشان دادند و ما با اقتدار این عنوان را بدست آوردیم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام افزود: بازیکنان در این فصل انگیزه زیادی برای تکرار عنوان قهرمانی داشتند و کادر فنی با جذب بهترین بازیکنان، ما را به هدفمان رساند.

وی گفت: در دیدار فینال به رغم اینکه تیم ما تحت فشار قرار گرفت اما از سد تیم قدرتمند مهرام تهران گذشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

یاوری با اشاره به ارسال نامه ای اعتراض آمیز به فدراسیون بسکتبال پس از محرومیت از انجام بازی بدون تماشاگر افزود: این نامه در 10 بند به فدراسیون بسکتبال ارسال شد ولی هیچ جوابی دریافت نشد.

وی اظهار کرد: بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام با وجود این محرومیت، خیلی خوب بازی کردند و توانستند به حق خود برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال برسند.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام افزود: رییس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در دیدار فینال به عنوان ناظر این فدراسیون به بندر امام آمده بود و به غیر از وی هیچ یک از مسوولان فدراسیون بسکتبال حضور نداشتند.

وی گفت: بد نبود حداقل یکی از آنها به سالن می آمد تا حداقل به عنوان نماینده ای از طرف فدراسیون بسکتبال، این قهرمانی را تبریک بگوید و در جشن داخلی ما شرکت کند.

یاوری اضافه کرد: واقعا از فدراسیون بسکتبال، ناراحت و گله مند هستیم زیرا حتی یک درصد هم اطمینان نداشتند ما قهرمان خواهیم شد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام، عصر روز جمعه گذشته در دیدار پنجم فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران تیم مهرام تهران را برای چهارمین بار شکست داد و برای دومین بار متوالی قهرمان این مسابقات شد.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 ] [ 7:49 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar